Cartofi dulci copti cu ulei de cocos si scortisoara

Cartofii dulci sunt foarte buni mai ales pentru cei care au probleme cu glicemia. De asemenea sunt gustosi ,dupa mine seaman putin cu dovleacul. Imi place in mod deosebit culoarea si faptul ca se fac foarte rapid.
Alaturi de un sos de iaurt ,o maioneza sau ketchup reteta pe care vi-am adus-o azi este perfecta pentru o cina usoara si rapida.


Ingrediente:
-1 cartof dulce / persoana
-1 lingura ulei de cocos
-1 lingurita scortisoara pudra
-putina sare

Mod de preparare
Curatam cartofii dulci , eu am pregatit doar pentru 2 persoane si am avut 2 cartofi potriviti.
II taiem in felii subtiri , ca si cartofii pai . Asezam cartofii intr-o tava pe care am pus hartie de copt. Trebuie sa punem cartofii in asa fel incat sa nu fie suprapusi . Punem uleiul de cocos,presaram sare si scortisoara si cu mainile amestecam in tava ca sa repartizam uleiul si condimentele .

Dam tava la cuptorul incins la 200 grade pana se rumenesc si se inmoaie usor.
Scoatem tava din cuptor si servim cartofii cu un sos ,sau cu legume proaspete.

Sa aveti pofta buna.


Comentarii