Prajitura cu mere rase

Este o prajitura de post foarte gustoasa si foarte economica .
Cand am incercat-o prima data nu am crezut ca o sa creasca atat de frumos si va fi asa gustoasa ,dar am repetat-o si de data asta am adus si reteta .


Ingrediente :

-300 gr faina
-150 gr nuca tocata grosier
-240 ml apa carbogazoasa
-150 gr zahar
-60 ml ulei
-2 linguri cacao
-200 gr mere razuite
-1/2 plic praf de copt (7 gr)
-1 lingurita bicarbonat
Pt glazura:
-2 linguri cacao
-2 linguri zahar pudra
-2 linguri unt de cocos
-cateva nuci

Mod de preparare

Amestecam apa impreuna cu zaharul  pana cand zaharul este dizolvat complet . Pentru a va usura aceasta sarcina puteti sa folositi zahar pudra .
Faina o amestecam cu nuca tocata grosier,cacao ,praful de copt si bicarbonatul de sodiu.

Adaugam in faina apa cu zaharul si uleiul si omogenizam . 
La final adaugam merele rase pe razatoarea mica .
Amestecul il turnam intr-o tava de 25x20 (asa am folosit eu ) pe care am pus hartie de copt si nivelam .

Tava o dam la cuptorul incins in prealabil la 180 grade pentru 20 minute .
Pentru a fi siguri ca este coapta facem testul cu scobitoarea . Daca scobitoarea iese curata din prajitura atunci e gata .

Pana se raceste putin prajitura facem glazura : untul de cocos il amestecam cu cacao si cu zaharul pana devine usor lichid .

Turnam peste prajitura , nivelam si presaram deasupra nuci taiate .
Punem prajitura la frigider si o lasam sa se raceasca.

Pentru glazura se poate folosi : 2 linguri cacao +2 linguri zahar pudra+1 lingura ulei+1 lingura apa .





Comentarii