Drob de miel


Pentru ca aveam in congelator o punga cu maruntaie de miel si niste carne tocata am hotarat sa fac pentru masa de duminica un drob .
Organele de miel trebuie spalate si curatate de grasime.


Ingrediente:

-          -Organe de miel (1kg)
-          -0.5 kg carne tocata amesteca (porc + vita)
-          -2 legaturi ceapa verde
--        -4-5 catei usturoi
-          -3 frunze leustean
-          -4 oua
-         - sare
-          -piper
-          -1 lingurita pudra de ghimbir
-          -1 lingurita boia afumata
-          -2 linguri seminte susan
      -1 ceapa veche 
     -2 linguri ulei 

Mod de preparare

Asa cum am spus mai sus am spalat si curatat foarte bine organele mielului .
Le punem intr-un vas mare cu apa si o lingura de sare la fiert  pentru 40-50 minute .
Le lasam sa se raceasca si ,de aceasta data le-am taiat in bucati mici .
Ceapa verde , usturoiul si frunzele de leustean le-am spalat foarte bine si le-am taiat si pe ele cat de mici am putut.
Ceapa veche o taiem cat mai marunta si pe foc intr-o tigaie destul de mare o calim impreuna cu uleiul pana cand se moaie . Adaugam organele de miel taiate marunt, adaugam condimentele si lasam pe foc amestecand din cand in cand pentru 5 minute. 

Intr-un castron mai mare punem carnea tocata , ceapa impreuna cu organele taiate , ceapa verde, usturoiul si leusteanul si ouale .

Am omogenizat foarte bine si am gustat de sare si condimente.

Intr-o tava am pus hartie de copt pe care am unso foarte bine cu ulei punem compozitia si o nivelam .



Punem tava in cuptorul incins la 180 grade pentru 20 minute , presaram deasupra seminte de susan si mai dam la cuptor pentru inca 10-20 minute.

Se poate coace in forma de chec sau in tava dreptunghiulara.





Comentarii