Dulceata de agrise si coacaze rosii

O bunatate acrisoara si gustoasa, pe placul Oanei . Ea adora toate chestiile acre , asa ca am zis sa ii fac doua, trei borcanele de dulceata din fructele ei preferate in aceasta perioada.

Ingrediente:
-0.7 kg agrise
-0.3 kk coacaze rosii
-170 gr Green Sugar gelifiant
-50 ml apa
-zeama de la jumate de lamaie .

Mod de preparare

Fructele le-am spalat in apa rece , curgatoare .
Agrisele le-am taiat in jumatati dupa ce am rupt coditele si varful negru .
Coacazele rosii le-am luat de pe ciorchine .
Peste fructe am stors zeama de lamaie.

Intr-un vas am pus indulcitorul gelifiant si apa si am pus pe foc mic .
Am amestecat pana s-a topit indulcitorul .
Am adaugat fructele si le-am lasat sa fiarba 10 minute , amestecand din cand in cand.

Turnam dulceata in borcanele curatate foarte bine , punem capacul si asezam borcanul cu capacul in jos pentru 10-20 minute.

Le intoarcem si le lasam la racit .
Se pastreaza in camara si se consuma , dupa ce se desface , in cateva zile .

  

Comentarii