Rulada cu mascarpone si zmeura


Imi place sa pregatesc rulade dulci. Mi se par foarte aspectuoase si sunt usor de facut. In plus se pot umple cu tot felul de creme sau chiar simpla cu gemul preferat.
De data asta am pregatit o rulada cu mascarpone si zmeura.


Ingrediente

-3 oua
-2 linguri apa
-5 linguri zahar
-2 linguri cacao
-4 linguri faina
-1 lingura ulei
-coaja razuita de la o portocala
-1/2 plic praf de copt

-250 gr mascarpone
-2-3 linguri zahar pudra (sau dupa gust)
-1 lingurita extract vanilie sau ½ pastaie vanilie
-100 gr zmeura +1 lingura zahar

Mod de preparare

In primul rand trebuie sa va spun ca am pregatit blatul intr-o tava 35x30 cm pe care am pus hartie de copt.
Intr-un vas punem ouale,apa si zaharul si le batem cu mixerul sau cu telul pana cand nu se mai simt cristalele de zahar.
Adaugam cacao,faina,praful de copt si uleiul. Omogenizam totul bine si turnam compozitia in tava pregatita in prealabil. Intindem pe toata suprafata tavii (chiar daca vi se pare subtire aluatul nu va faceti griji. El o sa creasca putin si va fi numai bun de rulat).
Punem tava in cuptorul incins la 180 grade pentru 10-15 minute .

Cand scoatem blatul din cuptor il lasam sa se racoreasca putin si cand este inca cald, rulam blatul impreuna cu foaia de copt. Eu de aceasta data am rulat impreuna cu foaia de copt, dar se poate rasturna pe un prosop curat si umed si rula cu prosopul .
Lasam sa se raceasca foarte bine.
Mascarponele il frecam cu zaharul si cu o lingurita extract vanilie , sau semintele de la o jumate pastaie vanilie.
Zmeura, congelata am folosit eu, am pus-o pe foc mic impreuna cu 1 lingura de zahar si am lasat-o sa se moaie, sa se faca un gem lichid .

Asamblare
Blatul de rulada il desfacem si punem peste el un strat de zmeura. 

Blatul va absoarbe excesul de sirop.
Asezam mascarponele si intindem pe toata suprafata.
Rulam si punem la frigider sa se odihneasca.





Comentarii