Supa crema de dovleac

 O supa crema gustoasa cremoasa si care merge foart bine acum, in zilele reci de iarna. Eu am pregatit-o in perioada postului deci am folosit lapte de migdale neindulcit . Voi puteti folosi smantana , lapte dulce sau iaurt.
 Am folosit ludaie, acel dovleac mare si alb pe care l-am copt in prealabil in cuptor. Eu personal il ador copt cu putina miere si nuci sau scortisoara deasupra.



Ingrediente
-1 cana (250ml ) pulpa dovleac copt
-1 cana lapte
-5-6 frunze busuioc sau menta
-1 catel usturoi
-sare
-piper
-seminte de canepa/susan/mac (optional)

Mod de preparare

In cuptorul incins la 200 grade punem dovleac placintar la copt direct pe gril. Trebuie sa punem sub el o tava ca sa nu curga direct in cuptor.


Cand dovleacul este copt si intra bine furculita in el il decojim . Eu am folosit pentru 2 portii de supa o cana de 250 ml de pulpa .
 Am pus pulpa intr-o oala, am adaugat laptele de migdale, catelul de usturoi, frunzele de busuioc verde,sare si piper si am blenduit totul cu ajutorul blenderului vertical. Se poate blendui cu orice fel de blender sau se poate face piure chiar si cu zdrobitorul de cartofi .


 Dupa ce am obtinut o textura fina am pus oala pe foc si am lasat-o sa dea in clocot. Asezonam dupa gust si servim calda cu seminte presarate deasupra sau cu crutoane . 


Comentarii